Kļūda E1 nozīmē, ka ierīcei ir darbības traucējumi. Izņemiet akumulatoru (skatiet attēlu), gaidiet 10 sekundes un pēc tam ievietojiet akumulatoru atpakaļ. Ja tas neatrisina problēmu, nogādājiet ierīci Philips servisa centrā vai sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību: www.philips.com/support.
Kļūda E2
Kļūda E2 nozīmē, ka ierīce tiek darbināta vietā, kur temperatūra ir zemāka par norādīto darba temperatūru. Aiznesiet ierīci uz siltāku telpu. Neglabājiet, nelādējiet un nelietojiet ierīci temperatūrā, kas ir zemāka par 5 °C vai augstāka par 40 °C.
Kļūda E3
Kļūda E3 nozīmē, ka ierīce tiek darbināta vietā, kur pārsniegta darba temperatūra. Aiznesiet ierīci uz vēsāku telpu. Neglabājiet, nelādējiet un nelietojiet ierīci temperatūrā, kas ir zemāka par 5 °C vai augstāka par 40 °C.
Kļūda E5
Kļūda E5 nozīmē, ka akumulators ir bojāts. Nogādājiet ierīci Philips servisa centrā vai sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību: http://www.philips.com/support.
Kļūda E9
Kļūda E9 nozīmē, ka uzgalis tiek izmantots vidē, kur pārsniegta darba temperatūra. Izslēdziet ierīci un gaidiet 15 minūtes. Pēc tam pārbaudiet, vai uzgaļa augšējais korpuss joprojām ir silts. Ja uzgalis joprojām ir silts, gaidiet ilgāk, līdz uzgalis atdziest. Kad uzgalis ir atdzisis, mēģiniet atkal ieslēgt ierīci.
Kļūda i4
Kļūda i4 nozīmē, ka uzgalis ir aizsērējis. Pārliecinieties, lai ierīce ir izslēgta. Iztīriet uzgali saskaņā ar norādēm lietotāja rokasgrāmatā. Pēc tam pārbaudiet cauruli, atvienojot to no galvenās ierīces. Izņemiet svešķermeni no uzgaļa vai caurules un ieslēdziet ierīci.
Kļūda i5
Kļūda i5 nozīmē, ka gaisa plūsmas ejā ir iestrēdzis kāds svešķermenis. Raugieties, lai ierīce būtu izslēgta. Iztīriet uzgali saskaņā ar norādēm lietotāja rokasgrāmatā un pārbaudiet cauruli, atvienojot to no galvenās ierīces. Izņemiet svešķermeni no uzgaļa vai caurules un atkal ieslēdziet ierīci.
Kļūda i6
Kļūda i6 nozīmē, ka adapteris nav noņemts. Pirms ierīces lietošanas noņemiet adapteri.
Kļūda i7
Kļūda i7 nozīmē, ka tiek izmantots nepareizs adapteris. Ierīces uzlādei izmantojiet tikai oriģinālo adapteri.
Kļūda i8
Ja ierīcē tiek rādīts kļūdas kods i8, tas norāda, ka filtrs ir piesārņots. Lai atrisinātu šo problēmu, filtrs jātīra, ievērojot norādījumus, kas sniegti lietotāja rokasgrāmatā (9.–16. attēls), vai noskatoties tālāk esošo video
Ja arī pēc filtra tīrīšanas tiek rādīts kļūdas kods i8, iesakām nomainīt filtru. Lai nodrošinātu optimālu veiktspēju, filtru ieteicams mainīt ik pēc sešiem mēnešiem.
Ja pēc filtra tīrīšanas joprojām tiek rādīts kļūdas kods i8, izmēģiniet tālāk norādītos risinājumus.
- Pievērsiet īpašu uzmanību, lai filtra ietvars tiktu rūpīgi iztīrīts; varat tam stipri uzsist, turot virs atkritumu tvertnes, līdz no filtra ietvara vairs nerodas putekļi.
- Ja jums ir tīrs rezerves filtrs, veco filtru varat nomainīt ar jauno un pēc tam ar putekļsūcēju tīri izsūkt veco porolona filtru un filtra ietvaru.
- Ja jums ir vēl viens putekļsūcējs vai mini putekļsūcējs, varat ar to izsūkt gan porolona filtru, gan filtra ietvaru.
Piezīme. Ieteikums par maiņu pēc sešiem mēnešiem ir aptuvena norāde, jo filtra piesārņojuma līmenis lielā mērā ir atkarīgs no tā lietošanas apstākļiem.
Kļūda i10
Kļūda i10 nozīmē, ka akumulators nav pareizi ievietots. Izņemiet akumulatoru (skatiet attēlu) un pēc tam ievietojiet to atpakaļ. Ja tas neatrisina problēmu, nogādājiet ierīci Philips servisa centrā vai sazinieties ar mums, lai saņemtu turpmāku palīdzību: http://www.philips.com/support.